fbpx

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja. Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali delno razrešen.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam v roku 30 dni vrnite izdelek na naš naslov: Računalniške dejavnosti, Andraž Štrukelj s.p., Spodnje Loke 25, 1225 Lukovica. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo. V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna. V roku 8 delovnih dni od prejema vašega paketa bo artikel zamenjan oz. bo denar vrnjen.

NAPOTKI ZA VRAČILO BLAGA

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga – odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

– previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
– vidne sledi uporabe niso primerne za vračilo.

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu poškodovan ali nedelujoč; v tem primeru nakup reklamirate.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri GLS ali Pošti Slovenije. To storite tako, da paket v najkrajšem možnem času prinesete na pošto ali kontaktirate GLS, odvisno kdo vam je paket dostavil in uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije ali GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Close Menu
×

Cart